حلزون درمانی
نوشته شده توسط : hossein

این کِرِم برای جلوگیری از پیری، چین و چروک های ریز، جوش و آکنه کاربرد فراوانی دارد. حالا حلزون‌ها را بر روی پوست به مدت ۲۰ دقیقه گذاشته و در حین حرکت آن‌ها را هدایت باید کرد. این عمل یک ماه و یک روز در میان انجام شود.


▪ ماسک جوشهای سر سیاه: ابتدا گل ریواس را با گل بابونه و گل بنفشه می جوشانیم وقتی بخار آن بلند شد صورت را بخور می دهیم و یک قاشق روغن زیتون و زرده تخم مرغ را که قبلا مخلوط کردیم به صورت ماسک روی صورت می گذاریم و بعد از شستن ماسک پنبه الکل زده را به صورت می مالیم تا ضدعفونی شود. ▪ ماسک چروک چشم: روغن کرچک را یک شب روی پوست مالیده و تا صبح بگذارید بماند.

کلاژن پروتئینی است که ساختمان پوست را محکم نگه می‌دارد و ظاهر پوست بستگی به کمیت و کیفیت کلاژنی دارد که در آن وجود دارد. شیستوزومیازیس ، تب حلزون و بیلاریزی، بیماری است که ناشی از کرم های مسطح انگلی به نام شیستوزوم است.

باعث رشد و تکامل مولکول های کربوهیدراتی نگهدارنده آب در پوست می شود.در نتیجه باعث حفظ رطوبت و نرمی پوست می گردد. بعد حلزون‌ها را بر روی دستمال کاغذی گذاشته تا کمی حرکت کرده و تمیز گردند.

رفع زود انزالی با استفاده از محصولات مورد تایید علم پزشکی غذاهای ممنوع برای کودکان بیش فعال + کدام غذاها نباید به کودک بیش فعال داده شود؟

محو کردن چین و چروک صورت + رفع چروک های پیشانی و اطراف چشم فلج مغزی + انواع این بیماری و علائم و روش های درمان فلج مغزی

با این مواد غذایی, نیکوتین را از بدن خود خارج کنید و سیگار را ترک کنید معجون تقویت غضروف زانو + دستورالعمل ساخت معجونی عالی برای زانو

از طرفی دیگر موکوس حلزون حاکی آنتی اکسیدان و هایولارونیک اسید است که این مواد در کاهش التهابات پوستی و آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد و جوان سازی پوست تأثیر به سزایی دارند. نگهداری از لیسک‌ها آسان است. لیسک‌ها معمولاً در طبیعت حدود ۱۰ سال عمر می‌کنند. اما در قفس حدود ۳ تا ۷ سال. لیسک‌های بومی منطقه حتی تا ۱۵ سال هم عمر می‌کنند.

*در سربالایی نروید، این تصور غلط که هر چه بیشتر عرق کنید، زودتر لاغر می‌شوید را از ذهنتان پاک کنید. بازیگر زن ایرانی یکی از زیباترین زنان خاورمیانه شد (تصاویر)

روحانی: دست سلیمانی را از بدن قطع کردید پایتان از منطقه قطع خواهد شد تعادل بین کلاژن و الاستین موجود در پوست حلزون همیشه حفظ می شود، زیرا حلزون درمانی حلزون به طور طبیعی توانایی تولید ماده ای را دارد که باعث تجدید پوست و حفظ سلامت آن می شود.

هرآنچه باید قبل از حلزون تراپی بدانید و رعایت کنید + فواید با توجه به گفته پزشکان و تحقیقاتی که انجام داده اند ترشحاتی که حلزون‌ها بر جای می‌گذارند دارای موادی ست که به دو دلیل برای پوست صورت مفید است.

باعث رشد و تکامل مولکول های کربوهیدراتی حلزون تراپی نگهدارنده آب در پوست می شود.در نتیجه باعث حفظ رطوبت و نرمی پوست می گردد. از جمله مواد لزجی که حلزون ترشح می‌کند ماده‌ای به اسم موکوس است که این ماده سلول‌های مرده پوست را از حلزون درمانی برای پوست بین می‌برد و به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند.

سخنگوی دولت: در صورت واکنش آمریکا اقدام شدیدتری خواهیم داشت حلزون هارو در ظرف های شیشه ای و یا پلاستیکی نگه دارید اندازه ظروف به تعداد حلزون ها بستگی دارد زیر حلزون ها به مقدار چهار انگشت خاک و یا ماسه بادی بگذاریدو روزانه روی انها اب بپاشید

همچنین می تواند برای درمان پوست خشک، چین و چروک، آکنه و جوش، سوختگی، زخم ها، ضربه های شدید و حتی زگیل ها استفاده شود. حلزون را حتماً دیده‌اید و حتماً به راه رفتن این جانور توجه کرده‌اید. دیده‌اید با آنکه پا ندارد ولی خیلی راحت بر روی زمین جابجا می‌شود. حلزون را نرمتنی شکمپا می‌نامند چرا که در حقیقت تمام قسمت زیرین بدنش، پای آن به‌شمار می‌رود. پس حلزون پایی دارد بسیار پهن و صاف و به کمک عضلات آن خود را بر روی زمین میلغزاند و به این گونه روی زمین راه می‌رود.

ماخذ مقاله
https://fatemehhabashi.com/snail-therapy/





:: برچسب‌ها: حلزون درمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: